סבוריאה טיפול טבעי – הכירו את האפשרות ההומאופתית

מבין דלקות העור השונות, סבוריאה מהווה את אחת מהמטרידות והעיקשות ביותר. אמנם לא מעורבים במחלה זו גירודים ועקצוצים שמופיעים בדלקות עור אחרות כגון אטופיק דרמטיטיס, אך הפגיעה בפן האסתטי של העור הינה מאוד קשה. אם אתם סובלים מבעיית סבוריאה טיפול טבעי הומאופתי הוא דבר שיכול לעזור לכם, בנוסף לטיפול הרפואי שתקבלו במסגרת הפנייה שלכם אל רופא העור, וכדאי מאוד שתכירו אותו. הנה כל מה שעליכם לדעת לגביו.

סבוריאה – דלקת עור בעייתית במיוחד

בין שניים לשלושה אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מסבוריאה, שמהווה דלקת של העור (אקזמה) שבאה לידי ביטוי בעור אדום ומתקלף (קשקשים). צורתה הקלה מאוד של בעיה זו הינה קשקשים בקרקפת, אך היא יכולה להתפשט גם לאזורים נוספים בגוף, דוגמת בית החזה, בית השחי, מפשעות, פנים, אוזניים ועוד. כמובן שהופעת עור אדום וקשקשים מהווה פגיעה אסתטית קשה, במיוחד כאשר מדובר בהופעתם באזורים בגוף אשר בולטים מבחינה חיצונית.

המחלה עצמה אינה מסוכנת, לרוב אינה מגרדת או מציקה, אך היא פוגעת קשות מהבחינה האסתטית. סבוריאה "באה והולכת" עם תסמינים שנעלמים וחוזרים, מוקלים ומוחמרים במצבי עקה שונים, כגון מתח נפשי, חשיפה לחום ולקור ולאחר מחלות שונות. הטיפול הרפואי אינו מסוגל להעלים את התופעה לחלוטין ולכן במקרה של סבוריאה טיפול טבעי הוא דבר שבהחלט צריך להילקח בחשבון. אחד הטיפולים היותר יעילים הוא הומאופתיה.

כיצד טיפול הומאופתי יעיל נגד סבוריאה?

הסיבות להתפתחות סבוריאה עדיין אינן ידועות לחלוטין למדע, אך משערים כי מדובר בתגובת יתר של מערכת החיסון, ככל הנראה נגד פטריות שונות. לא משנה מה הסיבה להופעתה, מדובר בבעיה כרונית שמוחמרת עקב מצבי עקה גופניים ונפשיים שונים. כיצד ההומאופתיה מסוגלת לטפל בה? ובכן, מדובר בשיטת ריפוי שנשענת על מיצוי צמחים שנרקח באופן אישי לכל מטופל ומיהולו שוב ושוב בתמיסות מים ואלכוהול עד שריכוזו אפסי וכמעט שאינו ניתן לגילוי.

מה שמכנים "זיכרון המים", שהתקבע לאחר שחומרי הטבע שהו בתוך התמיסה, הוא זה שגורם להפעלת כוחות הריפוי של הגוף, איזון המערכת החיסונית וריפוי מהיר. מיצוי הצמחים נבחר בקפידה על ידי המטפל, כך שכל רכיב בתוכו נוגע להיבטים שונים במאפיינים הפיזיים והרגשיים של המטופל. באופן זה ההומאופתיה מחזקת לא רק את המערכת החיסונית ומאזנת אותה אלא גם מטפלת בכל אותם היבטים רגשיים שמשפיעים אף הם על הופעת נגעי הסבוריאה במצבי לחץ והתרגשות.

היתרון של הטיפול ההומאופתי נגד סבוריאה הוא בכך שהוא מסוגל להעלים את האדמומיות והקשקשים במהירות וכל זאת ללא שימוש בחומרים כימיים, ללא תופעות לוואי ותוך התאמה לכל קשת הגילאים, לרבות נשים בהריון. מומלץ לכם לנסות.

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן