נזלת כרונית טיפול טבעי – כל היתרונות

נזלת כרונית הינה אחת מהתופעות המטרידות ביותר אצל קשת רחבה ביותר של מטופלים בני כל הגילאים. היא יכולה ללוות אותנו לאורך כל השנה או רק בתקופות מסוימות. פעמים רבות היא מגיעה בגלל חשיפה לאלרגנים שונים ולוקח לה זמן לעבור ובשאר המקרים, אנחנו כלל לא יודעים למה היא כאן ולכמה זמן בכוונתה להישאר.

מה שאנחנו כן יודעים הוא שנגד נזלת כרונית טיפול טבעי הינו מומלץ ביותר, שכן הוא מאוד יעיל ולו יתרונות מאוד משמעותיים וברורים על פני אפשרויות הטיפול של הרפואה המערבית. באילו יתרונות מדובר? ומדוע הומאופתיה נחשבת לפתרון נהדר? מייד תבינו.

מניעת או צמצום הצורך בתרופות

נזלת כרונית יכולה לנבוע עקב אלרגיות שונות או סיבות אחרות, כגון בעיות מבניות שונות בכלי הדם באף. בכל המקרים, הגישה הרפואית לטיפול בבעיה הינה באמצעות תרופות שונות שכוללות אנטי-היסטמינים, סטרואידים (בבליעה או באמצעות משאף), מרחיבי סימפונות, מכייחים ועוד. הבעיה עם כל התרופות הללו היא שהן טומנות בחובן תופעות לוואי ולעיתים אף התמכרות אליהן, כך שבלעדיהן לא ניתן לקיים אורח חיים תקין ללא נזלת. הטיפול הטבעי בנזלת כרונית אינו כולל תופעות לוואי ואינו ממכר וזהו היתרון הראשון שלו.

אין צורך בבירורים נוספים

ברוב המקרים, נזלת כרונית הינה תולדה של רגישות יתר לחומרים שונים שגורמים לאלרגיה. על מנת למצוא מה גורם למערכת החיסון לפעול ביתר ולגרום לנזלת, המטופל נשלח לאבחון, שבו הוא נחשף לאלרגנים ידועים שונים ומבוצעת בדיקה של התגובה החיסונית כנגדם. במידה ואכן נמצא האלרגן הבעייתי, ניתן להתחיל בהליך טיפולי הקרוי אימונותרפיה, שבו מתבצעת חשיפה הולכת וגדלה לחומר זה במטרה להרגיל את הגוף אליו ובכך להכחיד את האלרגיה.

במקרה ותבחרו באפשרות הטיפול הטבעי נגד הנזלת הכרונית שלכם, האבחון והטיפול יסופקו בו במקום בצורה פחות מסורבלת ומבזבזת זמן, והתוצאות? מהירות ומוכחות!

התאמה לכל מטופל

כשליש מהאוכלוסייה הבוגרת וכמעט כמחצית מהילדים, סובלים מנזלת כרונית תוך פגיעה משמעותית באיכות החיים. הנזלת אינה רק מטרידה בהתעסקות איתה, אלא גם עשויה לגרום להתפתחות זיהומים חיידקים בשל הלחות המוגברת באף, כאבי ראש, קשיי שינה ובעיות ריכוז אצל ילדים. אלא שהטיפול הרפואי אינו תמיד מתאים עבור כל קשת האוכלוסייה, למשל, נשים בהריון, שעבורן אין טיפול תרופתי מתאים שנראה באופק. גם מתן תרופות לילדים על בסיס קבוע אינו מומלץ. הטיפול הטבעי, לעומת זאת, מתאים לבני כל הגילאים, בכל מצב רפואי וגם עבור נשים בהריון.

הומאופתיה – טיפול טבעי בנזלת כרונית מאוד מומלץ

במקרה של נזלת כרונית טיפול טבעי מאוד מומלץ הוא הומאופתיה. סוג טיפול זה מספק את כל היתרונות שציינו והוא מתבסס על שימוש בתמציות של חומרי טבע שונים על מנת להעלים לחלוטין את הנזלת הכרונית ותסמיניה. הטיפולים ההומאופתיים הוכחו כיעילים לאורך זמן, כל זאת ללא תופעות לוואי, ללא סכנת התמכרות ותוך התאמה לבני כל הגילאים.

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן