מולוסקום טיפול טבעי באמצעות הומאופתיה

מולוסקום היא תופעה מאוד מציקה שעלולה לגרום ליבלות שמופיעות על גבי העור כתוצאה של תגובת מערכת החיסון של הגוף כנגד וירוס הקרוי בשם זה. על פי רוב מדובר בבעיה אסתטית, אך גם כזאת שיכולה להתפתח לכדי מטרד רפואי של ממש. בעוד עולם הרפואה מנסה להתמודד עם מחלה זו באמצעים אגרסיביים למדי, במקרה של מולוסקום טיפול טבעי עושה זאת בצורה הרבה יותר ידידותית לגוף, ללא סיכונים ותופעות לוואי ועם תוצאות ארוכות טווח למניעת הישנות הבעיה. רוצים לדעת יותר? הנה הרחבה בנושא זה.

מה הבעיה עם מולוסקום?

אחת הבעיות המשמעותיות ביותר של מולוסקום היא זו האסתטית. מדובר ביבלות שצומחות על פי רוב אצל ילדים והן יכולות להופיע בכל מקום על פני שטח העור. לעיתים הן חולפות מעצמן אך במקרים אחרים הן כאן כדי להישאר, הן בולטות מאוד ולעיתים אף גדלות עם הזמן. בעיה נוספת שמיוחסת למולוסקום היא שהיבלות עצמן מאוד מדבקות, כך שברגע ששמים לב ליבלת, יש צורך לטפל בה במהירות, אחרת היא עשויה להדביק את שאר בני הבית.

עוד דבר שחשוב מאוד לדעת לגבי מולוסקום הוא שהדבר עשוי להתבטא בכאבים ומוגבלויות כתלות במיקום היבלת. למשל, אם היבלת צומחת על העקב, הדבר עשוי לגרום ללחץ על הרקמות שמתחתיה בעת הליכה ולכאבים קשים ומגבילים.

כיצד ניתן לטפל במולוסקום?

הטיפול הרפואי נגד מולוסקום מאוד יעיל. על פי רוב הרופא המטפל ירשום למטופל תכשיר שאותו יש למרוח על גבי הצלקת למשך מספר שבועות בבוקר ובלילה. החומר הורס את רקמת היבלת ומשיב את המצב לקדמותו. אפשרות אחרת היא לבצע צריבה של היבלת באמצעות חנקן נוזלי. כמובן שניתן גם להסיר את היבלת בהליך כירורגי, מה ששמור ליבלות בעייתיות כגון אלו שצומחות ליד העיניים.

מדוע, אם כן, בחרנו לדבר על טיפול טבעי? הסיבה לכך היא האגרסיביות של הטיפול הרפואי והיעדר היכולת שלו למנוע את חזרת היבלות במקום אחר בגוף. אז אם אתם מאובחנים עם מולוסקום טיפול טבעי בהחלט צריך להילקח בחשבון, משום שהוא אינו משתמש בחומרים רעילים, אינו אגרסיבי ולא כולל תופעות לוואי. כמו כן, הוא מתאים לבני כל הגילאים (כולל ילדים) וגם משפר את יכולת הגוף להגיב טוב יותר נגד חדירת הווירוס לעור, כך שהתופעה לא תחזור בשנית.

השיטה הטבעית שלה אחוזי הצלחה גבוהים בטיפול במולוסקום היא ההומאופתיה. בתכשיר הומאופתי בודד ניתן לטפל בכל מיני היבטים של תחלואות הגוף, פיזית ורגשית, ובכך להחזיר לאיזון מלא את המערכת החיסונית ולמנוע הדבקה בשנית. כדאי לכם לברר את העניין מול מטפל מקצועי בתחום.

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן