השכרת עגלה נגררת – כשעושים דברים לבד, חוסכים לא מעט!

מה משותף לחופשה רומנטית בצימר, מערכת מולטימדיה חדשה לרכב ולשרשרת יוקרתית לבת הזוג האהובה? ובכן, את שלושתם (ועוד רבים אחרים) תוכלו לרכוש בכסף שתחסכו אם בפעם הבאה שתצטרכו להעביר חפצים/רהיטים/תכולת דירה/משלוח כבד או כל דבר אחר, תבחרו לשכור עגלה נגררת ולבצע את המשימה בעצמכם ותוותרו על שירותי חברת הובלות יקרה. רוצים לדעת יותר? המשיכו לקרוא!

אז מה זה עגלה נגררת? ולמה צריך אותה?

עגלה נגררת היא אלמנט המתחבר לרכב באמצעות וו גרירה מיוחד. בחברת השכרה מובילה יציעו לכם כמה סוגי עגלות נגררות להשכרה, כאשר עם הדגמים הקטנים יותר תוכלו לשאת 500 ק"ג, בעוד בדגמים הגדולים תוכלו ליהנות ממשקל נשיאה של 750 ק"ג. לא מעט ארגזים וציוד ניתן לשאת בעגלות הללו. דגמי העגלות נבדלים ביניהם לא רק בכושר הנשיאה אלא גם במידותיהם, בהיותם פתוחים (פחות טוב בגשם) או סגורים, וכמו-כן, בצורך במערכת בלימה עצמאית של העגלה הנגררת, אשר קיימת רק בדגם הגדול (של ה-750 ק"ג נשיאה).

הדגם הסטנדרטי של עגלה נגררת הינו באורך של כ-2.42 מטר (פלוס 8 ס"מ מסגרת בטיחות) וברוחב שנושק ל-140 ס"מ. ניתן להעמיס על גבי העגלה עד לגובה של 1.5 מטרים, כך שבהחלט מיטלטלין של משפחה קטנה שלא אוגרת חפצים 30 שנה אחורה, יכולים להיכנס בהעמסה אחת בלבד, ובטח ובטח כאשר מדובר במשפחה שרוצה לצאת לטיול בשטח עם כל הציוד הנדרש, או בבעל מקצוע שרוצה לבצע משימה כלשהי וזקוק לציוד רב שלא נכנס ברכב שלו – כן, השכרת עגלה נגררת מתאימה גם עבור המקרים האלה.

נהיגה עם עגלה נגררת

למרות שאנחנו קצרים במילים, חשוב לנו להקדיש פסקה אחת לנושא הנהיגה עם עגלה נגררת, שכן דיברנו (ובצדק) על החיסכון הכספי הטמון בבחירה זו, וכמה חבל אם החיסכון יירד לטמיון בגלל שפשוף רכב חונה או דפיקה של רכב בנסיעה לאחור. נהיגה עם עגלה נגררת שונה ו-"טריקית" מנהיגה רגילה (אפילו מנהיגה במסחרית או רכב גדול). הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בפניות ונסיעה לאחור. המלצתנו כפולה: ראשית, לנהוג לאט יותר, במשנה זהירות, גם בתוך העיר וגם בכבישים המהירים. שנית, לפני תחילת הנסיעה, התאמנו 10-15 דקות לכל הפחות באזור סטרילי ונטול סיכונים, עם דגש על פניות ונסיעות אחורה. צברו הבנה, תחושה וביטחון ורק אז צאו לדרך!

השכרת רכב יחד עם העגלה

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור עגלה נגררת וגם רכב מתאים (לא כל רכב כולל וו גרירה), ובוודאי תשמחו לדעת שאצל מרבית חברות ההשכרה מציעים לכם עסקה משתלמת במיוחד עבור השכרת עגלה נגררת יחד עם רכב עם וו גרירה. בין הדגמים המוצעים עם וו תוכלו למצוא את פיאט דובלו, סיטרואן ג'מפי ועוד.

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן