צילומי חתונה – עשרה רגעים מביכים בחתונות

אחת מהדרכים להתכונן לחתונה שלכם היא ללמוד מטעויות של זוגות אחרים. אחת מהדרכים להתגבר על הרגעים המביכים שקרו לכם בחתונה שלכם היא לצחוק על רגעים מביכים של זוגות אחרים. אחת מהדרכים שבהם רווקים משכנעים את עצמם שלא כדאי להתחתן היא קריאת פוסטים עם שמות כמו עשרה רגעים מביכים בחתונות.

הכול מתחיל עם הכניסה הדרמטית של הזוג לחתונה. שופרות ותופים, זיקוקים ולפידים לימוזינות ומרכבות רתומות לסוסים לבנים. הבעיה עם סוסים היא שהם לא מודעים לגודל המעמד ועלולים להתנהג בצורה לא מתאימה (לזיקוקים ושופרות זה קורה פחות).

.

.

זה די מביך להיחטף בדרך לחתונה שלך על-ידי זוג סוסים, לא?

חתונה זה אירוע משמח. אבל אסור לשכוח שזה גם אירוע רציני. כשהכלה פורצת בצחוק ברגע הלא כל כך נכון, זה בהחלט לא מומלץ. המלצה: כדי להימנע ממבוכה, נא לא לפרוץ בצחוק בלתי נשלט מתחת לחופה – זה יוצר את הרגע המביך הזה שכולם צוחקים עוד לפני שהם ראו את הסרט שהחברים הכינו לכבוד הזוג.

.


.

נהוג לחפש את שמלת הכלה היפה ביותר, המקסימה ביותר, המרהיבה ביותר וגם, אם אפשר, שתהיה קצת מקורית. אני יודע שטעם וריח הם לא נושאים לויכוח, אבל נדמה לי שיש כמה שמלות כלה שעלולות להיות קצת יותר מביכות מאחרות.

.

.

כולנו חולמים על מקום רומנטי במיוחד שבו נערוך את החופה המושלמת. מה יותר מושלם מחוף האוקיינוס, שקיעה וגלים? טוב, גלים לא תמיד עושים מה שמצפים מהם – במקום להישאר רק רקע הם מנסים להתערב בחתונה ואז יש את הרגע המביך הזה שבו הזוג מתחרט שהם לא הלכו על אולם ברחוב המסגר.

.

.

אלבום תמונות החתונה דורש מאיתנו הרבה מאמצים ומקוריות. כולם רוצים תמונות מיוחדות מהאירוע המרגש. הבעיה היא שלעיתים התמונה משתבשת ואז יש את הרגע המביך הזה שבו אנשים נופלים אל תוך המים (כן, שוב פעם ים.)

.

.

מכירים את זה שאתם מתכננים חתונה מלכותית וחצי מהעולם צופה בחתונה בשידור ישיר (בזמן שהחצי השני רוטן כמה שזו חתונה שלא צריכה לעניין אף אחד) והחתן מנסה לשים את הטבעת על האצבע של הכלה (בשידור ישיר עם קלוז-אירוע פרטי, כן?) והטבעת לא נכנסת והוא צריך להשתמש בכוח ובפלייר (טוב, הפלייר זאת הגזמה)? זה רגע מביך קצת, לא?

.

.

ודרך אגב, עצה לאורחים בכל חתונה מלכותית: תחשבו היטב על מה ללבוש לחתונה בשביל להימנע מטעויות מביכות.

 
.

 

אין חתונה בלי ריקודים. אין גם חתונה בלי אלכוהול. לפעמים ריקודים ואלכוהול לא הולכים טוב ביחד. כשזה קורה יש את הרגע המביך הזה שבו האוהל שבו נערכת החתונה (יש אנשים שמעדיפים אוהלים על פני גני אירועים) נופל לכולם על הראש.

.

.

אין חתונה בלי צילום בווידיאו של החגיגה למען הדורות הבאים. יש חתונה שבה החתן לא משתכר עד אובדן חושים. כששני הדברים כן קורים ביחד אז יש את הרגע המביך הזה שבו סרט הווידיאו של החתונה הופך להיות מוגבל לצפייה מגיל שמונה-עשרה ומעלה.

.

.

בכלל, חתן שיכור זה לא תמיד סימן טוב.

 
.

 

חתונה היא אירוע רגיש: משפחות שונות, אורחים במצבי רוח מפתיעים, אלכוהול (שוב,) אוכל גרוע וכן הלאה. מאוד מפתיע שכה מעט חתונות נגמרות בתגרות המוניות. כשזה קורה יש את הרגע המביך הזה שבו אפשר ליהנות מאחד מאותם סרטוני חתונות שמשתייכים לז'אנר המכות בחתונות.

.

.

(וגרסה לבעלי בטן חזקה בלבד: זהירות, זה אלים!)

למרות שאנחנו מזמינים את כל מי שחשוב לנו לחתונה, יש כמה אנשים שלא יכולים לבוא ובכל זאת הם רוצים להישאר מעודכנים. כל כלה ראויה לשמה יודעת שעליה לעדכן את העולם – בטוויטר ובפייסבוק – ברגעים החשובים של החתונה. אבל איך מתמודדים עם הרגע המביך הזה שבו מגלים שאין קליטה ושהרשת האלחוטית איטית מדי? (הייתם צריכים לחשוב על זה לפני שבחרתם גן אירועים.)

.

.

זה נורא מביך: כולם יודעים שצריך לחכות עד אחרי החופה.

 
.

 

זכרו: זהירות מונעת אסון; הכרת הרגעים המביכים של אחרים היא הערובה ליצרית רגעים מביכים מקוריים משלכם!

 
.

.

 

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם – אירועים בניחוח אחר.

גן אירועים בשרון

.

.

.

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן