תשעה גאדג'טים מגניבים למנגל

צליית בשר על המנגל היא כבר מזמן הספורט הלאומי כאן בישראל. כולם מכירים את האביזרים הנלווים למלאכת המינגול, כמו ה"נפנף", שיפודי הפלדה או הבמבוק, המזלג לבשר, המלקחיים, הרשת לצליית הדגים ועוד.

בל נשכח שהאמריקאים הם-הם המומחים הגדולים לברביקיו, ובאמריקה כמו באמריקה, הולכים בגדול. הם לא מסתפקים באביזרים הפשוטים שלנו – להם יש גאדג'טים מגניבים שמאפשרים להם למנגל בסטייל. הנה כמה דוגמאות שמצאנו ברחבי הרשת – כול האביזרים הם אמיתיים וניתנים להזמנה אונליין.

מי אמר ששיפודים צריכים להיות ישרים? שיפודי הפלדה הגמישים האלו יאפשרו לכם לסדר את הבשר על המנגל במגוון צורות ודרכים.
.

 

עומדים, מנפנפים וחוששים מיתושים? ענדו על חגורתכם את דוחה היתושים האישי הזה:
.

 

רוצים להכין כדורי בשר או קציצות עגולות על הגריל? אפשר לעשות זאת בקלות ובסטייל עם תבנית כדורי הבשר הזו למנגל. פשוט דוחסים את הבשר לשקעים ומקבלים כדורים מושלמים ואחידים בגודלם.
.

 

גם פיצה אפשר להכין על הגריל! ואם כבר פיצה, אז למה לא בסטייל, על אבן פיצה כמו באיטליה?
.

 

חוץ מבשר ופיצות, יש עוד כמה דברים פחות שגרתיים שאפשר להכין על המנגל…. למשל וופל בלגי, בעזרת התבנית הזו:
.

 

או פופקורן, במתקן המיוחד הזה:
.

 

כדי שיהיה לכם נוח בזמן המינגול, אתם יכולים להשתמש בכלי המחולק הזה מפלסטיק, שמתיישב לצד רשת המנגל ומכיל בנוחות את כל המרכיבים שאתם צולים.
.

 

ובסוף הארוחה, צריך גם לנקות…. שאני אשפשף?! בשביל זה המציאו מברשת לניקוי המנגל באמצעות קיטור.
.

 

הגאדג'ט המטורף ביותר הוא ללא ספק ה-iGrill. מדובר במדחום לבשר, שמתקשר עם אפליקציה בסמארטפון או בטאבלט שלך. אתה יכול להסתובב בין האורחים וליהנות, והאפליקציה כבר תתריע לך כשהבשר הגיע לטמפרטורה הרצויה. העתיד כבר כאן.
.

 

***

מוגש בחסות איסמור – איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סינטטי, ג'קוזי (ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.

גריל

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן