איך עבודה מהבית חוסכת לכם כסף

אם אתם עובדים במשרה מושלמת, מרוויחים יפה ומרגישים נפלא בכל בוקר כשאתם קמים לעבודה, אתם מוזמנים לדלג על המאמר ולעבור הלאה. כל שאר הקוראים מוזמנים להמשיך בקריאה.

עבודה מהבית (כמו ניהול חנות באתר איביי) יכולה לחסוך לכם לא מעט הוצאות (וגם עצבים מיותרים). בואו נתבונן מקרוב על מה שתחסכו:

פסיכולוג צמוד– כן, אותו איש ששומר על השפיות המתפוררת שלכם. מה לעשות, אבל למרתון היומיומי המטורף של ריצות לעבודה, לעמידה בפקקים ולפרצוף החמוץ של הבוס שניבט אליכם בכל בוקר יש מחיר כבד (400 שקל לשעה).

.

חופשות תכופות– פסיכולוג אינו הדרך היחידה לשמור על שפיות. יש אנשים שמעדיפים לקחת הרבה חופשות מהעבודה במקום להשתגע.

.

דלק– אם אינכם גרים קרוב לעבודה, החזר ה"חופשי החודשי" שתקבלו מהמעסיק בקושי יכסה את עלות הדלק שאתם מוציאים על נסיעות. גם העמידה בפקקים תזלול לכם דלק.

.

עם עבודה מהבית, לא תצטרכו לדאוג לעניינים זוטרים כמו עליית מחירי הדלק. מקסימום תצטרכו לתדלק את עצמכם בחטיפי אנרגיה פה ושם ובאספרסו כפול, כדי להמשיך לעבוד במרץ. בגדים– אם אתם גברים, יתכן שאתם לובשים את אותו בגד לעבודה, יום-יום. דלגו הלאה לסעיף הבא. אם אתן נשים, בגדים הם עניין  גדול בשבילכן. הרי לא יעלה על הדעת שתלבשו את אותו הבגד יום אחרי יום לעבודה, נכון? לעומת זאת, בעבודה מהבית תוכלו לשבת בכייף מול המחשב, לבושות בפיג'מה קלילה וכייפית. אפילו אם תשתוללו ותשקיעו בסט שלם של פיג'מה לכל יום בשבוע, עדיין תשלמו הרבה פחות מרכישת מלתחה שלמה.

.

ומה לגבי הכסף שתחסכו על קניית נעליים? כשאתן עובדות מהבית אתן יכולות לנעול בכייף כפכפים, נעלי בית או נעלי אצבע כעורות. זה לא משנה.

.

אוכל– כשאתם עובדים בחוץ, יהיה לכם קשה לעמוד בפני הפיתויים הרבים של מסעדות ובתי קפה, שקורצים לכם מכל כיוון אפשרי.

.

קפה פה, קרואסון שם, כריך, וכבר בזבזתם סכום יפה על בטנכם המקרקרת. זמן– כן, זמן הוא כסף. השעה וחצי שאתם מבזבזים בבוקר כדי להגיע לעבודה בפקקים. עשרים הדקות שלוקח לכם כדי להגיע ממגרש החנייה המרוחק (או מתחנת האוטובוס) עד למקום עבודתכם. השעה וחצי של עמידה בפקקים בדרך הביתה.

.

צהרון/פעוטון/משפחתון – אם לא מתחשק לכם לבזבז חצי משכורת על פעוטון/צהרון/משפחתון, אתם בהחלט מוזמנים לעבוד מהבית. עצבים– עצבים אמנם לא נכנסים לרשימת ההוצאות אבל לחסכון בהם ולשקט נפשי יש ערך שלא יסולא בפז. לסיכום, אם אתם עובדים בעבודה שוחקת ולא מתגמלת, הגיע הזמן לבחון בזכוכית מגדלת את כל ההוצאות מסביב ולחשוב: אולי הגיע הזמן לשינוי?

***

לחצו כדי לשמוע על קורס איביי בשווי 600 ש"ח מתנה

מכירה באיביי

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן